Tilbud, nyheter, tips og inspirasjon | Kundeklubb
Bla deg ned for å se kundeklubbtilbudene 1. juli - 4. august.
Har du noen spørsmål? Se om du finner svaret her.
Beholdning i varehus og på sentrallager vises på produktsiden til det enkelte produkt.
På lager indikerer at varen er på lager, og pakkes så fort vi får din bestilling. Bestillingsvarer vises med estimert leveringstid, i de fleste tilfeller vil bestillingsvarene være på plass i butikk innen kort tid, men ved f.eks bestilling av store volum, spesialtilpassede varer (eks. dør og vinduer) eller i høysesong kan det ta noe lenger tid.
Vi jobber kontinuerlig med å øke nettbutikksortimentet og ønsker å vise hvilke varer vi har tilgjengelig. Noen varehus har et større varelager med flere varer enn det vi viser frem i nettbutikken. I varehus vil det også være mulig å gjøre spesialbestillinger fra leverandører, eks. vinduer, dører og Langlo garderobe.
Ja, i de fleste tilfeller er det lik pris. I noen tilfeller vil det være kampanjer som kun er tilgjengelig på nett eller i varehus.
Nei, dessverre. Eventuelle fremforhandlede rabatter må du i varehus for å kunne benytte deg av.
Som medlem i kundeklubben vår får du også rabatt på våre nettsider. For å kunne benytte deg av denne rabatten må du logge deg inn på våre sider.
Maxbo.no
Det er i de fleste tilfeller dessverre ikke mulig å endre eller kansellere din bestilling gjort på maxbo.no. Vi plukker ut varen din og sender fortløpende. Du har anledning til å angre kjøpet ved å sende i retur eller levere inn varen i et av våre varehus.
Varehus
Det er i de fleste tilfeller mulig å endre eller kansellere en ordre gjort i varehus. Ved bestilling av en spesialtilpasset vare vil det tilkomme et gebyr. Ta kontakt med varehuset du har bestilt varen i.
Kundeservice
Det er i de fleste tilfeller mulig å endre eller kansellere en ordre i henhold til angrerettloven gjennom kundeservice. Ved bestilling av en spesialtilpasset vare vil det tilkomme et gebyr.
Nei, desverre. Ordrene er unike og plukkes hver for seg.
Nei, det er dessverre ikke mulig å legge til varer på en ordre.
Maxbo tilbyr flere muligheter for hjemlevering eller forsendelser til nærmeste utleveringssted.
Etter at du har lagt varene dine i handlevognen på maxbo.no og klikket deg videre til betaling får du mulighet til å taste inn ditt postnummer. Du vil da få opp de leveringsalternativene vi kan tilby deg.
Normalt er Klikk & Hent det raskeste alternativet. Men vi tilbyr flere leveringsalternativer basert på bosted og type varer. Noen leveringsmåter har høyere kostnad enn andre. Det betyr ikke nødvendigvis at leveringen vil gå raskere. Tyngre gods som f. eks trelast eller peis kan kun leveres som hjemlevering stor/tung pga. vekt og størrelse på pakken.
Noen ganger kan det oppstå uforutsette problemer som kan medføre forsinkelser. Forsendelsen skal normalt ikke ta mer enn 7 dager, men dersom det er bestillingsvarer kan det ta lenger tid.
Nei, dessverre. Vi leverer kun til adresser i Norge.
Ja, tjenesten Klikk & Hent tilbys i alle våre varehus. Du velger Klikk & Hent under reservasjon av varene du ønsker, og kan plukker opp varene på valgt Maxbo-varehus etter en gitt tid.
Du skal få en hentemelding på E-post og SMS innen 2 timer fra ordren er mottatt hos oss (innenfor varehusets åpningstider). Ved bestillingsvarer, tyngre trelast- og byggevarer eller andre uforutsette hendelser kan det ta noe lenger tid.
Ja, en annen person kan hente ut din bestilling. Bestillingen er ikke forhåndsbetalt, den betales ved henting.
Ta kontakt med varehuset du har kjøpt varen i og de vil hjelpe deg. Er varen kjøpt på maxbo.no, kan du returnere varen i et av våre varehus eller sende den i retur til oss.
Om vi ved en feiltakelse har levert deg feil vare, kan du levere den til et av våre varehus, eller kontakte kundeservice for kostnadsfri opphenting av vare.
Ja, det kan du! Fremvis varen sammen med ordrebekreftelsen.
Nei, dessverre. Varer handlet i varehus må også returneres/byttes i et varehus, men du kan returnere på tvers av alle varehus! Vi har 30 dagers dager returrett.
Kriteriene for retur er: Fremvisning av kvittering/kjøpsbevis, ubrutt og salgbar emballasje og bestillingsvarer tas ikke i retur.
Du har 14 dagers angrerett ved kjøp på nett eller gjennom kundeservice. Se kjøpsbetingelser her.
Ja, det kan du. Ta med varen og ordrebekreftelsen.
Nei, dessverre. Varer handlet i varehus må også reklameres på i et varehus.
Vi har en online tjeneste for leie av verktøy. Søk på verktøy, velg ønsket leieperiode, søk opp varehus for å bestille. Deretter henter du verktøyet i valgt varehus.
Ja, det kan du! Vi låner ut gratis tilhenger i inntil tre timer til våre handlende kunder.